دانلود آهنگ جدید رادیو جوان

آهنگ های جدید,اهنگ جدید,دانلود اهنگ,دانلود اهنگ جدید,اهنگ,دانلود آهنگ ایرانی,آهنگ شاد,موسیقی شاد,اهنگ جدید 94,دانلود آهنگ های جدید

دانلود آهنگ جدید رادیو جوان

آهنگ های جدید,اهنگ جدید,دانلود اهنگ,دانلود اهنگ جدید,اهنگ,دانلود آهنگ ایرانی,آهنگ شاد,موسیقی شاد,اهنگ جدید 94,دانلود آهنگ های جدید

آهنگ های جدید,اهنگ جدید,دانلود اهنگ,دانلود اهنگ جدید,اهنگ,دانلود آهنگ ایرانی,آهنگ شاد,موسیقی شاد,اهنگ جدید 94,دانلود آهنگ های جدید،دانلود جدیدترین اهنگ ها ,دانلود اهنگ های جدید,دانلود آهنگ جدید رادیو جوان

  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید آرون افشار به نام دلشوره 

دانلود اهنگ من بیخیال زنده موندن حاضرم با تو بمیرم بی تو آروار شدم از همه بیزار شدم از ارون افشار

Download New Music Aron Afshar – Delshoore

آهنگ تیتراژ برنامه مسافر ماه شبکه ۲ در ایام ماه رمضان ۹۸

ترانه : علیرضا مرتضی قلی    موزیک : ارون افشار     تنظیم : معین راهبر

پخش اختصاصی آهنگ برای اولین بار از تهران دانلود …

دانلود آهنگ آرون افشار دلشوره

متن آهنگ دلشوره آرون افشار 

شاید برای تو کمی سخت است بفهمی حال من را
باید شبیه من کمی دیوانه باشی بفهمی حال من را
من حاضرم از عشق تو چتر از سر بارون بگیرم
من بیخیال زنده موندن حاضرم با تو بمیرم

من بیخیال زنده موندن حاضرم با تو بمیرم

بی تو آروار شدم از همه بیزار شدم  نیستی و من خواب ندارم

آخرش باخت دلم با همه چس ساخت دلم نیستی و من تاب ندارم

بی تو آروار شدم از همه بیزار شدم  نیستی و من خواب ندارم

آخرش باخت دلم با همه چس ساخت دلم نیستی و من تاب ندارم

دانلود آهنگ جدید آرون افشار دلشوره از تهران دانلود

اگه با من نباشی میخوام دنیا نباشه

به این دلشوره ها عادت ندارم

محاله بی تو من طاقت بیارم

منه دلواپسو تنها نزارم

شبای بیقراری چقدر چشم انتظاری

یه کاری کن یکم اروم بگیرم

تو دنیای خودم بی تو اسیرم

منه عاشق نزار تنها بمیرم

بی تو آروار شدم از همه بیزار شدم  نیستی و من خواب ندارم

آخرش باخت دلم با همه چس ساخت دلم نیستی و من تاب ندارم

بی تو آروار شدم از همه بیزار شدم  نیستی و من خواب ندارم

آخرش باخت دلم با همه چس ساخت دلم نیستی و من تاب ندارم


دانلود آهنگ آرون افشار دلشوره


  • ۹۸/۰۲/۱۹
  • downloadnewmusic

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی