دانلود آهنگ جدید رادیو جوان

آهنگ های جدید,اهنگ جدید,دانلود اهنگ,دانلود اهنگ جدید,اهنگ,دانلود آهنگ ایرانی,آهنگ شاد,موسیقی شاد,اهنگ جدید 94,دانلود آهنگ های جدید

دانلود آهنگ جدید رادیو جوان

آهنگ های جدید,اهنگ جدید,دانلود اهنگ,دانلود اهنگ جدید,اهنگ,دانلود آهنگ ایرانی,آهنگ شاد,موسیقی شاد,اهنگ جدید 94,دانلود آهنگ های جدید

آهنگ های جدید,اهنگ جدید,دانلود اهنگ,دانلود اهنگ جدید,اهنگ,دانلود آهنگ ایرانی,آهنگ شاد,موسیقی شاد,اهنگ جدید 94,دانلود آهنگ های جدید،دانلود جدیدترین اهنگ ها ,دانلود اهنگ های جدید,دانلود آهنگ جدید رادیو جوان

  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید مهدی جهانی به نام ای نامهربون من 

 دانلود اهنگ صدات زدم شاید صدامو بشنوی ( ای نامهربون من مرده آسمون من ) با صدای مهدی جهانی

Download New Music Mehdi Jahani Called Na Mehraboon Man


دانلود آهنگ مهدی جهانی نامهربون من

متن آهنگ نامهربون من مهدی جهانی 

صدات زدم شاید صدامو بشنوی 

چشام به در مونده شاید تو رو ببینم

پیشت بشینم

دانلود آهنگ جدید مهدی جهانی به نام نامهربون من از تهران دانلود

شبا چشامو میدوزم به آسمون

ستاره ها در دل منو میدونن دل نگرونن

ای نامهربون من مرده آسمون من


دانلود آهنگ مهدی جهانی نامهربون من


  • ۹۸/۰۲/۰۶
  • downloadnewmusic

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی