دانلود آهنگ جدید رادیو جوان

آهنگ های جدید,اهنگ جدید,دانلود اهنگ,دانلود اهنگ جدید,اهنگ,دانلود آهنگ ایرانی,آهنگ شاد,موسیقی شاد,اهنگ جدید 94,دانلود آهنگ های جدید

دانلود آهنگ جدید رادیو جوان

آهنگ های جدید,اهنگ جدید,دانلود اهنگ,دانلود اهنگ جدید,اهنگ,دانلود آهنگ ایرانی,آهنگ شاد,موسیقی شاد,اهنگ جدید 94,دانلود آهنگ های جدید

آهنگ های جدید,اهنگ جدید,دانلود اهنگ,دانلود اهنگ جدید,اهنگ,دانلود آهنگ ایرانی,آهنگ شاد,موسیقی شاد,اهنگ جدید 94,دانلود آهنگ های جدید،دانلود جدیدترین اهنگ ها ,دانلود اهنگ های جدید,دانلود آهنگ جدید رادیو جوان

  • ۰
  • ۰

انلود آهنگ گروه سون بوی عید + متن آهنگ

Download Music ۷th Band – Booye Eyd + Text Music

دانلود تک آهنگ فوق العاده زیبا و شنیدنی و عاشقانه و کمتر شنیده شده گروه سون بوی عید + متن آهنگ 

آهنگساز: امیر قنادی – تنظیم: آرش قنادی، کیارش پوزشی

عاشق اینم که همش، به ساعتم نگاه کنم
قلبمو بی قرار تو، لحظه رو چشم به راه کنم
برای اینکه برسی، فقط خدا خدا کنم

خیلی زیاد دوست دارم، دوست دارم بیشتر از هر چی که هست
زمستونم دوست داره، چون سر راهتو نبست با نفساش

دانلود آهنگ گروه سون بوی عید

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی