دانلود آهنگ جدید رادیو جوان

آهنگ های جدید,اهنگ جدید,دانلود اهنگ,دانلود اهنگ جدید,اهنگ,دانلود آهنگ ایرانی,آهنگ شاد,موسیقی شاد,اهنگ جدید 94,دانلود آهنگ های جدید

دانلود آهنگ جدید رادیو جوان

آهنگ های جدید,اهنگ جدید,دانلود اهنگ,دانلود اهنگ جدید,اهنگ,دانلود آهنگ ایرانی,آهنگ شاد,موسیقی شاد,اهنگ جدید 94,دانلود آهنگ های جدید

آهنگ های جدید,اهنگ جدید,دانلود اهنگ,دانلود اهنگ جدید,اهنگ,دانلود آهنگ ایرانی,آهنگ شاد,موسیقی شاد,اهنگ جدید 94,دانلود آهنگ های جدید،دانلود جدیدترین اهنگ ها ,دانلود اهنگ های جدید,دانلود آهنگ جدید رادیو جوان

  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ دلم زیرو رو شد تو به هیشکی نگو 

Download New music Sina Shabankhani – Delam Ziroro Shod To Be Hishki Nago

دانلود آهنگ جدید سینا شعبانخانی به نام دلم زیرو رو شد تو به هیشکی نگو با لینک مستقیم و کیفیت ۳۲۰  و ۱۲۸ از تهران دانلود

دانلود آهنگ دلم زیرو رو شد تو به هیشکی نگو

متن اهنگ دلم زیرو رو شد تو به هیشکی نگو سینا شعبانخانی 

حال بدم به عشق تو تغییر کرده

عطرت منو شهر منو درگیر کرده

تو بهترین حال منی من شک ندارم

من دیگه بهتر از تو از کجا بیارم

دعای مادرم تویی خود خود تو

 

♥♥♥

هرچی دعا کرده برام انگار شده تو

من که بدون تو نفس نمیکشم

راحت که از عشق تو دست نمیکشم

من که بدون تو نفس نمیکشم

راحت که از عشق تو دست نمیکشم

دلم زیر و رو شد زیر و رو شد تو به هیشکی نگو

با تو رو به رو شد رو به رو شد تو به هیشکی نگو

 

 

دانلود آهنگ دلم زیرو رو شد تو به هیشکی نگو

 

صفحه اینستاگرام رسمی سینا شعبانخانی 

  • ۹۹/۰۱/۰۴
  • downloadnewmusic

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی