دانلود آهنگ جدید رادیو جوان

آهنگ های جدید,اهنگ جدید,دانلود اهنگ,دانلود اهنگ جدید,اهنگ,دانلود آهنگ ایرانی,آهنگ شاد,موسیقی شاد,اهنگ جدید 94,دانلود آهنگ های جدید

دانلود آهنگ جدید رادیو جوان

آهنگ های جدید,اهنگ جدید,دانلود اهنگ,دانلود اهنگ جدید,اهنگ,دانلود آهنگ ایرانی,آهنگ شاد,موسیقی شاد,اهنگ جدید 94,دانلود آهنگ های جدید

آهنگ های جدید,اهنگ جدید,دانلود اهنگ,دانلود اهنگ جدید,اهنگ,دانلود آهنگ ایرانی,آهنگ شاد,موسیقی شاد,اهنگ جدید 94,دانلود آهنگ های جدید،دانلود جدیدترین اهنگ ها ,دانلود اهنگ های جدید,دانلود آهنگ جدید رادیو جوان

  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ امیرعباس گلاب دوست دارم 

Download New Music Amirabas Golab – Doost Daram

دانلود آهنگ جدید امیرعباس گلاب به نام دوست دارم با لینک مستقیم و کیفیت ۳۲۰ و ۱۲۸ از تهران دانلود

ترانه : علی بحرینی  موزیک : امیرعباس گلاب    تنظیم : دی زاد

این آهنگ به دو زبان فارسی و هندی خونده شده است .

دانلود آهنگ امیرعباس گلاب دوست دارم

متن آهنگ دوست دارم امیرعباس گلاب 

کاش همه آدمای شهر حسمو میفهمیدن حالمو میپرسیدن

کاش تورو پیش خودم میدیدم

زل میزدم تو چشمات باز با تو میخندیدم

تورو با حسم روحمو عمرمو جونم با رگو قلبمو خونم دوست دارم

 

تورو با قلبم با تمام وجودم یه جوری که نبودم دوست دارم

♥♥♥

دوست دارم که ببینمت منو آروم آروم بشونی تو دلت

دوست دارم با تو بخندم دلمو بیشتر به تو ببندم

دوست دارم ببینمت همین حالا همین دقیقه

دوست دارم یه شبه دیگه ام تموم شهرو با تو بچرخم

♥♥♥

دوست دارم که ببینمت منو آروم آروم بشونی تو دلت

دوست دارم با تو بخندم دلمو بیشتر به تو ببندم

دوست دارم ببینمت همین حالا همین دقیقه

دوست دارم یه شبه دیگه ام تموم شهرو با تو بچرخم

 

دانلود آهنگ امیرعباس گلاب دوست دارم

 

 

  • ۹۸/۱۲/۲۶
  • downloadnewmusic

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی