دانلود آهنگ جدید رادیو جوان

آهنگ های جدید,اهنگ جدید,دانلود اهنگ,دانلود اهنگ جدید,اهنگ,دانلود آهنگ ایرانی,آهنگ شاد,موسیقی شاد,اهنگ جدید 94,دانلود آهنگ های جدید

دانلود آهنگ جدید رادیو جوان

آهنگ های جدید,اهنگ جدید,دانلود اهنگ,دانلود اهنگ جدید,اهنگ,دانلود آهنگ ایرانی,آهنگ شاد,موسیقی شاد,اهنگ جدید 94,دانلود آهنگ های جدید

آهنگ های جدید,اهنگ جدید,دانلود اهنگ,دانلود اهنگ جدید,اهنگ,دانلود آهنگ ایرانی,آهنگ شاد,موسیقی شاد,اهنگ جدید 94,دانلود آهنگ های جدید،دانلود جدیدترین اهنگ ها ,دانلود اهنگ های جدید,دانلود آهنگ جدید رادیو جوان

  • ۰
  • ۰

دانلود اهنگ وراوا warawa از نوید زردی + متن و ترجمه آهنگ 

دانلود اهنگ کردی وره وه وره وه – وراوا با صدای نوید زردی

Download New Mp3 Music Navid Zardi Warawa

این اهنگ به دو زبان کردی و انگلیسی خونده شده است .

دانلود اهنگ وراوا warawa از نوید زردی

متن آهنگ وه‌ره‌وه از نوید زردی 

وەرەوە وەرەوە وەرەوە
وەرەو دیسان دەستی خۆتم بەرەوە
وەرەوە وەرەوە وەرەوە
تۆ ئەم جارە وەرەو ئاشتم کەرەوە
بە تەنیایی فێرم وانەزانی تێرم
تۆ تەنیا ئەو کەسەی دڵمت پێ ئەسپێرم

هەستی دەستی تۆم نەبێ ئازیزم
وا بزانە لە دوونیا هیچم نەدیوە
ئەگەر خۆشەویستی تۆم نەبێ
هەستم لە سەرمادا تەزیوە

بە تریفەی مانگدا نامەت بۆ ئەنێرم
هەتاکو دێیتەوە ترپەی دڵ ئەژمێرم

دانلود اهنگ وراوا warawa از نوید زردی

موسیقایەکەم پێ بڵێ وەک من تۆی دواندبێ
باغەوانێکم پێ بڵی لە ناو دڵی تۆی ڕواندبێ
شێعری کەسێکم پێ بڵی وەک سۆزی شێعرێکی من
بۆ جاری تۆی گریاندبێ، بۆ جاری تۆی گریاندبێ
من حەزم لە شەڕەکانتە ئەو شێتە عاشقی چاوەکانتە
تازە دەستەکانم فێری سڕینی فرمێسکەکانتە

پێویستیم بە وشەکانتە پێویستیم بە گەرمی گیانتە
مەهێلە لە یادم بکەی ھەموو دنیام هەستەکانتە

ترجمه فارسی آهنگ وه‌ره‌وه: 

برگرد برگرد برگرد
برگرد و دوباره دستهایت را به من بده
برگرد برگرد برگرد
تو این بار برگرد و با من آشتی کن
به تنهایی عادت دارم فکر میکنی سیرم (از لذت عشق سیرم)
تو تنها کسی هستی دلم را به او می سپارم
به تنهایی عادت دارم فکر میکنی سیرم

دانلود اهنگ وراوا warawa از نوید زردی



  • ۹۸/۰۴/۲۹
  • downloadnewmusic

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی