دانلود آهنگ جدید رادیو جوان

آهنگ های جدید,اهنگ جدید,دانلود اهنگ,دانلود اهنگ جدید,اهنگ,دانلود آهنگ ایرانی,آهنگ شاد,موسیقی شاد,اهنگ جدید 94,دانلود آهنگ های جدید

دانلود آهنگ جدید رادیو جوان

آهنگ های جدید,اهنگ جدید,دانلود اهنگ,دانلود اهنگ جدید,اهنگ,دانلود آهنگ ایرانی,آهنگ شاد,موسیقی شاد,اهنگ جدید 94,دانلود آهنگ های جدید

آهنگ های جدید,اهنگ جدید,دانلود اهنگ,دانلود اهنگ جدید,اهنگ,دانلود آهنگ ایرانی,آهنگ شاد,موسیقی شاد,اهنگ جدید 94,دانلود آهنگ های جدید،دانلود جدیدترین اهنگ ها ,دانلود اهنگ های جدید,دانلود آهنگ جدید رادیو جوان

  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ پرتقال من طاهر قریشی + متن آهنگ 

دانلود اهنگ دلم تنگه پرتقال من ( بودنت هنوز مثل بارونه ) با صدای طاهر قریشی از تهران دانلود

Download Music Taher Ghoreyshi – Porteghale Man + Text Music

دانلود آهنگ پرتقال من طاهر قریشی

متن آهنگ پرتقال من طاهر قریشی 

بودنت هنوز مثل بارونه تازه و خنک و ناز و آرومه 
حتا الان از پشت این دیوار که ساختن تا دوستت نداشته باشم
اتل و متل، بهار بیرونه، مرغابی تو باغش می‌خونه
باغ من سرده، همه گلاش، پژمرده دونه دونه
بارون بارونه، بارون بارونه…

دلم تنگه پرتقال من! گلپرِ سبزِ قلبِ زار من 
منو ببخش از برای تو، هر چی که بخوای میارم
اتل و متل، نازنین دل، زندگی خوب و مهربونه
عطر و بوش همین غم و شادیِ کوچیک و بزرگمونه
آهای زمونه، آهای زمونه! این گردونه‌تو کی داره می‌چرخونه؟

بودنت هنوز مثل بارونه، مثل قدیما پاک و روونه
از پشت این دیوار بی‌رحمی که بین‌مونه
هاچین و واچین، عسل شیرین قصه‌مون هنوز ناتمومه
از اینجا به بعد کی می‌دونه که چی سرنوشتمونه؟
بارون بارونه، بارون بارونه…


دانلود آهنگ پرتقال من طاهر قریشی


  • ۹۸/۰۲/۱۲
  • downloadnewmusic

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی